Pankaku

『Deluxe Cafe(デラックスカフェ)』サービス終了のお知らせ

2013年08月19日

DeluxeCafe ユーザーの皆様
日頃からDeluxeCafeをご愛顧頂き、誠にありがとうございます。

かねてより告知させていただいておりました通り、株式会社パンカクは、2013年8月19日(月)をもちまして、弊社が運用しておりましたAndroidゲーム「Deluxe Cafe」を、サービス終了とさせて頂きます。
本サービスを楽しんでいただいていた多くのユーザー様には、多大な迷惑をおかけすることとなりましたことを心よりお詫び申し上げます。

ご購入いただいたGemを使い切ることが出来なかったユーザー様につきましては、2013年10月19日(土)までにご連絡いただければ、下記の通り返金させていただきますので、ご希望される方は下記までご連絡頂けますようお願い申し上げます。

■対象となるユーザー様
・ゲーム内Gem購入画面よりGooglePlay決済を利用しゲーム内通貨「Gem」をご購入いただいたことがあり、かつ、まだご購入分(有料Gem)が未消費で残っている方。

■返金対象
・未消費で残っている有料「Gem」相当分
※ゲーム内イベント(レベルアップなど)で取得されたGem(無料Gem)は、返金対象となりません。

■お問い合わせ先
・パンカクお客様窓口 : contact@pankaku.com

リリースより1年あまり、本当にたくさんのユーザー様にプレーして頂きましたことは、非常に嬉しく感謝の念が尽きません。
DeluxeCafeをプレーして頂きました皆様、本当にありがとうございました。

 


 

Service Closure: Deluxe Cafe

To all Deluxe Cafe Users,

Firstly, we would like to extend our gratitude to you all for playing Deluxe Cafe.

As has been announced previously, it is with regret that Pankaku will be shutting down Deluxe Cafe on August 19th 2013.

We apologise to all users and hope that you feel your time with Deluxe Cafe has been enjoyable.

To those users who bought Gems but did not finish using them and would like a refund, please contact us at the address below. Please note that the close-off date for refund requests is October 19th 2013 (Sat).

■ Users who can claim a refund
・ Users who purchased Gems via Google Play’s In-App Billing, AND, still have an amount of those purchased Gems remaining.

■ What will be refunded
・ Purchased Gems that have yet to be used
※ Please note that “Purchased Gems” does not include Gems that were obtained through in-game events such as leveling up etc; this refund only covers Gems that were purchased through Google Play’s In-App Billing.

■ Contact Address
・ contact@pankaku.com

It is hard to put into words how happy we were to have so many users just one year after release, and harder to put into words how sad we are to have to say goodbye to so many beautified Cafes.

Thank you all, so much, for playing Deluxe Cafe.